Pracownicy
Obecnie pełnię funkcję dyrektora szkoły, prowadzę zajęcia korekcyjno – kompensacyjne, jestem także prezesem Fundacji Wspierania Rozwoju Dziecka, która jest organem prowadzącym szkołę.
Ukończyłam Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego oraz dwuletnie, podyplomowe studia logopedyczne.
Całe moje życie zawodowe jest związane z oświatą i dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Rozumiem ich obawy i potrzeby, znam możliwości. Mam w sobie nieograniczone pokłady cierpliwości-zarówno do dzieci, jak i do dorosłych.
Jestem mamą Agnieszki i Bartka. W nielicznych wolnych chwilach lubię pływać, czytać i chodzić do kina.
W Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju pełnię funkcje sekretarza szkoły. Jestem odpowiedzialna za przepływ informacji między szkola, a rodzicami. Zajmuję się wszystkim, co dotyczy uczniów naszej szkoły.
Chwilowo brak opisu
Jestem związany ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju od września 2014 roku. Pełnię funkcje nauczyciela fizyki, informatyki i zajmuję się szkolnym sprzętem elektronicznym. Ukończyłem studia WSP ZNP o kierunku Edukacja Informatyczna i Medialna oraz APS o kierunku Pedagogika Specjalna.
Prywatnie interesuję się rozwojem technologii komputerowej, lubię obejrzeć dobry film i jak stereotypowy informatyk, grać w gry komputerowe.
Pracę z dziećmi uważam za zajęcie uczące samodyscypliny i uporządkowania. Uważam, że spędzając czas na naszych lekcjach uczymy się wiele od siebie nawzajem.
Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, ukończyłam również nauczanie początkowe z terapią pedagogiczną.
W Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju jestem nauczycielem w klasach 1-3, prowadzę również zajęcia korekcyjno-kompensacyjne. Lubię patrzeć na to, jak moi uczniowie zmieniają się, nabywają wiedzę i prezentują nowe umiejętności. Staram się być cierpliwa, łagodna, ale również stanowcza, i konsekwentna.
W tak zwanym wolnym czasie śpiewam i gram na gitarze w scholi; współtworzę grupę osób dorosłych niepełnosprawnych ruchowo, plotę makramy, czytam książki. W wakacje wędruję z plecakiem małym lub dużym.
Jestem mamą Kacpra i Renatki..
Chwilowo brak opisu
W naszej szkole uczę języka angielskiego od 2011 roku. Dzieci, rodzice jak i moje koleżanki i koledzy mówią na mnie Dżoana.
Ukończyłam studia w Instytucie Lingwistyki Stosowanej o kierunku Specjalność Nauczycielska oraz Oligofrenopedagogikę.
Przez wiele lat uczyłam tylko dorosłych, ale po urodzeniu syna zdecydowałam się studiować logopedię i pracować z dziećmi. Zmiana ta okazała się być jedną z najlepszych decyzji w moim życiu.
Uwielbiam jogę, jazdę na rowerze i morze.
Ze szkołą jestem związana od początku jej istnienia. Z wykształcenia jestem psychologiem i oligofrenopedagogiem.
Z dziećmi spotykam się na zajęciach socjoterapii gdzie poprzez zabawę uczę je ważnych umiejętności społecznych. Pracuję też jako nauczyciel wspomagający i wychowawca.
Ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju związany jestem od lutego 2006 roku.
Jestem nauczycielem wychowania fizycznego.
Prywatnie interesuję się sportem oraz historią.
Jestem ojcem dwójki dzieci – Julii i Pawełka.
Jestem pedagogiem specjalnym, nauczycielką w klasach I-III.
Lubię pracować z dziećmi, pomagać im w poznawaniu wielkiego świata, jakim jest szkoła. Dbam o wszechstronny rozwój moich uczniów. Wiem, że nauczanie początkowe odgrywa dużą rolę w ich wychowaniu. Ważne są nie tylko metody pracy, odpowiednio dobrane środki dydaktyczne, ale przede wszystkim miła i ciepła atmosfera w klasie oraz indywidualne podejście do każdego ucznia.
Pamiętam, że każde dziecko jest inne! Praca w szkole przynosi mi wiele zadowolenia i satysfakcji. Wolny czas spędzam aktywnie, lubię podróże-szczególnie wyjazdy nad morze, spacery po lesie i jazdę na rowerze. Mam żółwia, złotą rybkę, która spełnia życzenia i jest zapracowana jak ja.
Ze szkołą jestem związana od początku jej istnienia. Z wykształcenia jestem psychologiem i oligofrenopedagogiem.
Z dziećmi spotykam się na zajęciach socjoterapii gdzie poprzez zabawę uczę je ważnych umiejętności społecznych. Pracuję też jako nauczyciel wspomagający i wychowawca.
Ze szkołą związana jestem od 2006 roku. Mam wykształcenie pedagogiczne i przez dłuższy czas pracowałam z osobami dorosłymi. Po odchowaniu dwójki latorośli postanowiłam zająć się tym, co znałam z zajęć praktycznych – pracą z dziećmi.
Ukończyłam kurs terapii pedagogicznej, gimnastyki mózgu, terapii czaszkowo-krzyżowej i integracji sensorycznej. Fascynuje mnie różnorodność wspomagania rozwoju dzieci. Staram się śledzić najnowsze badania nad mózgiem, to chyba najbardziej tajemnicza część człowieka.
Oprócz pracy i rodziny uwielbiam długie spacery po lesie.
Ukończyłam pedagogikę społeczną na Uniwersytecie Warszawskim i oligofrenopedagogikę na Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Wcześniej pracowałam przez kilka lat w świetlicy środowiskowej dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych.
W Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju pracuję jako nauczyciel wspomagający oraz prowadzę terapię pedagogiczną.
Do moich zadań należy zapewnienie dzieciom opieki i zajęć po skończonych lekcjach, pomoc w odrabianiu lekcji i organizacja bezpiecznej zabawy.
Ukończyłem magisterskie studia historyczne nadające uprawnienia pedagogiczne.
Pracowałem m.in. w Muzeum Drukarstwa Warszawskiego i Urzędzie do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych. Swoje pierwsze kroki w zawodzie nauczyciela stawiałem w Szkole Podstawowej nr 275, następnie pracowałem w SP nr 314 i w SSPI nr 100 STO, by w końcu od września 2017 r. w związać się z SPWR.
Współpracuję z Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń. Jestem autorem artykułów naukowych i popularnonaukowych, a także scenariuszy lekcji.
Pod kierunkiem prof. Jana Żaryna piszę doktorat. W wolnych chwilach czytam książki, słucham muzyki oraz oglądam dobre kino. Lubię długie spacery podczas których odkrywam ciekawe miejsca.
Chwilowo brak opisu
W Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju uczę przyrody.
Otaczająca nas natura jest ciekawym źródłem wiedzy i chciałabym, aby była motywacją do poznawania jej tajemnic..Od dziecka bardzo interesowałam się biologią i tak też ukończyłam studia na Wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego. Kwalifikacje do nauki przyrody zdobyłam na studiach podyplomowych w SGGW w Warszawie. Liczne kursy i szkolenia pomogły mi w pracy z dziećmi ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi.
Praca w szkole daje mi wiele satysfakcji i motywuje do nowych wyzwań.
Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci, lubię egzotyczne podróże i przygody oraz zwierzęta, a wolne chwile pochłania mi ciekawa książka.
Ze szkołą jestem związana od początku jej istnienia. Z wykształcenia jestem psychologiem i oligofrenopedagogiem.
Z dziećmi spotykam się na zajęciach socjoterapii gdzie poprzez zabawę uczę je ważnych umiejętności społecznych. Pracuję też jako nauczyciel wspomagający i wychowawca.
Ze szkołą jestem związana od początku jej istnienia. Z wykształcenia jestem psychologiem i oligofrenopedagogiem.
Z dziećmi spotykam się na zajęciach socjoterapii gdzie poprzez zabawę uczę je ważnych umiejętności społecznych. Pracuję też jako nauczyciel wspomagający i wychowawca.
Ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju jestem związana od początku jej istnienia. Jestem nauczycielem wspierającym i trenerem umiejętności społecznych.
Przez dwadzieścia lat pacowałam w czterech szkołach – w żadnej nie oferowano, moim zdaniem, pomocy dzieciom z dysfunkcjami rozwojowymi i ich rodzinom. Praca z takimi dziećmi jest ogromnym wyzwaniem, a ja lubię wyzwania! Dlatego w 2004 roku założyłam z Magdaleną Zawadzką szkołę terapeutyczną dla dzieci, które mają kłopoty edukacyjne i adaptacyjne w placówkach rejonowych. Praca z „trudnymi” dziećmi daje mi ogromną satysfakcję, a osiągane sukcesy motywację do dalszych poszukiwań.
Początkowo byłam dyrektorem Szkoły Podstawowej Wspierania Rozwoju, a obecnie uczę matematyki.
Mam duże poczucie humoru, dystans do siebie i do tego, co robię. Jestem osobą ambitną, pracowitą, kompetentną i apodyktyczną. A poza tym, jestem mamą dwójki wspaniałych, dorosłych ludzi, kocham zwierzęta i przyrodę.
Jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i terapeutą. W szkole staram się, aby moi uczniowie codziennie czuli się bezpiecznie, byli akceptowani i rozumiani. Praca z dziećmi to wyzwanie, które każdego dnia daje mi wiele radości i satysfakcji. Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe i dlatego do każdego podchodzę w indywidualnie. W pracę z uczniami wkładam dużo serca i staram się wprowadzać nowe, innowacyjne metody nauczania, aby w jak najskuteczniejszy sposób stymulować ich do samorozwoju.
Jestem osoba ciepłą, otwartą, troskliwa, sumienną, ale też konsekwentną. Największym sukcesem jest dla mnie, każdy nawet najmniejszy progres w rozwoju moich uczniów. Obserwowanie ich zmian i postępów.
Przygodę ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju rozpoczęłam w 2014 roku, odbywając roczny staż. Od września 2015 roku pracuję jako nauczyciel wspomagający, głównie podczas zajęć artystycznych.
Z wykształcenia jestem psychologiem. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas odbywania stażu w Fundacji Dzieci Niczyje oraz pracy w Domu Dziecka w Warszawie.
Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości i satysfakcji.
W wolnych chwilach tworzę ozdoby na głowę oraz śpiewam w chórze.
Moja przygoda z SPWR rozpoczęła się w kwietniu 2011 roku. Najpierw byłam praktykantką, a od września 2011 roku uczę języka polskiego i prowadzę zajęcia w świetlicy szkolnej.
Z wykształcenia jestem polonistką i pedagogiem specjalnym (oligofrenopedagogika i resocjalizacja). Interesuję się literaturą grozy i faktu, a także psychologią kliniczną, medycyną i filmem lat ’50.
Uwielbiam pracę z dziećmi, a ponieważ nie mam jeszcze własnych, poświęcam się uczniom SPWR.
Pracę w Szkole Wspierania Rozwoju rozpoczęłam jako studentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego w 2012 roku. Pełnię obowiązki nauczyciela wspomagającego w klasach I – III.
Cierpliwie wspieram najmłodszych w pokonywaniu ich trudności oraz razem z nimi cieszę się z każdego sukcesu.
Prywatnie jestem miłośniczką podróży – zarówno tych małych, jak i dużych. Wolne chwile spędzam z najbliższymi, którzy nadają mojej codzienności kolorów.
Ze szkołą jestem związana od początku jej istnienia. Z wykształcenia jestem psychologiem i oligofrenopedagogiem.
Z dziećmi spotykam się na zajęciach socjoterapii gdzie poprzez zabawę uczę je ważnych umiejętności społecznych. Pracuję też jako nauczyciel wspomagający i wychowawca.
Nauczyciel języka hiszpańskiego
W szkole SPWR zajmuję się głównie uczeniem hiszpańskiego. Staram się zarazić uczniów swoją pasją do tego języka i kultury krajów hiszpańskojęzycznych. Na moich zajęciach uczymy się gramatyki i słownictwa, ale również malujemy, wycinamy, śpiewamy,oglądamy hiszpańskie filmy oraz gramy w różnego rodzaju gry.
Ze szkołą jestem związana od początku jej istnienia. Z wykształcenia jestem psychologiem i oligofrenopedagogiem.
Z dziećmi spotykam się na zajęciach socjoterapii gdzie poprzez zabawę uczę je ważnych umiejętności społecznych. Pracuję też jako nauczyciel wspomagający i wychowawca.
Jestem Asystentem Osoby Niepełnosprawnej, instruktorką rytmiki oraz instruktorką Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Jestem również muzyczką: akordeonistką i skrzypaczką. Od wielu lat działam w obszarach muzyki tradycyjnej i teatru off, współtworząc projekty artystyczne i edukacyjne. W szkole wspomagam dzieci podczas zajęć plastycznych, muzycznych i ruchowych w Pracowni Arteterapeutycznej, oraz w prowadzonym w ramach Pracowni Ogrodzie SPWR.
Znak zodiaku – siódmy astrologiczny znak zodiaku – Libra
Szkoła SPWR przy ulicy Toruńskiej – od września 2017 r.
Mój pomysł na bycie szczęśliwym – równowaga wewnętrzna, bliskie i ważne osoby w moim otoczeniu, zdrowie, sport, dobra książka, podróże.
Cecha, nad którą ubolewam najbardziej – pośpiech, chęć zrobienia wszystkiego w jednej chwili.
Cecha, nad którą ubolewam u innych – brak spokoju, dystansu, chamstwo.
Osoba, którą najbardziej podziwiam spośród żyjących – chwilowo brak takich autorytetów.
W swoim wyglądzie najbardziej nie lubię wzrostu i dużego nosa.
Z kobiecych zalet cenię: inteligencję, dowcip, dobry humor i piękne oczy.
U mężczyzn stawiam na: decyzyjność, odwagę w działaniu i myśleniu, odpowiedzialność.
Przygodę z naszą szkołą rozpoczęłam w 2007 roku.
Jestem wychowawcą w klasach I-III, terapeutą pedagogicznym, nauczycielem techniki, a także nauczycielem wspomagającym.
Praca w szkole daje mi wiele satysfakcji. Lubię przezwyciężać wraz z moimi podopiecznymi różnego rodzaju trudności, wspólnie cieszyć się sukcesami.
Po pracy spędzam czas z moją córeczką Zosią, a w wolnych chwilach (których coraz mniej 🙂 ) lubię jeździć na rowerze, żeglować, chodzić po górach.
W szkole pracuję od 2012 roku.
Dbam o to, aby wokół panował ład i wszystko działało.
Lubię spędzać czas z uczniami naszej szkoły. Najczęściej gramy w piłkę nożną lub ping-ponga.
W wolnym czasie lubię łowić ryby, grać w piłkę nożną i oglądać ją w telewizji.
Ostatnio większość swojego czasu poświęcam córeczce.
Jestem absolwentką studiów licencjackich z zakresu fizjoterapii na warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz studiów magisterskich na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku fizjoterapia.
Ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju jestem związana już od studiów magisterskich, kiedy to pełniłam rolę asystenta jednego z naszych uczniów. Obecnie pracuję z dziećmi jako fizjoterapeuta i terapeuta integracji sensorycznej. Prowadzę również zajęcia w swoim gabinecie terapeutycznym.
Doświadczenie zdobyte w pracy w rozbudowanym zespole interdyscyplinarnym z lekarzami specjalistami, fizjoterapeutami, psychologami, pedagogami oraz logopedami wykorzystuję dostosowując swoje podejście do potrzeb i problemów moich podopiecznych oraz indywidualizując program terapii.
W wolnym czasie lubię oglądać filmy i seriale, słuchać muzyki, a wieczorami wyskoczyć na trening kickboxingu.