Pracownicy

Magdalena Zawadzka

Magdalena Zawadzka

dyrektor

Jestem związana ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju od początku jej istnienia jako jedna z dwóch jej założycielek i współtwórczyń koncepcji placówki.

Obecnie pełnię funkcję dyrektora szkoły, prowadzę zajęcia korekcyjno – kompensacyjne, jestem także prezesem Fundacji Wspierania Rozwoju Dziecka, która jest organem prowadzącym szkołę.

Ukończyłam Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego oraz dwuletnie, podyplomowe studia logopedyczne.

Całe moje życie zawodowe jest związane z oświatą i dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Rozumiem ich obawy i potrzeby, znam możliwości. Mam w sobie nieograniczone pokłady cierpliwości-zarówno do dzieci, jak i do dorosłych.

Jestem mamą Agnieszki i Bartka. W nielicznych wolnych chwilach lubię pływać, czytać i chodzić do kina.

Katarzyna Ziółkowska

Katarzyna Ziółkowska

wicedyrektor

W naszej szkole zastępuję i wspieram dyrektora od 10 lat. Jestem również nauczycielką matematyki, która z uśmiechem na ustach, poprzez zabawę wprowadza uczniów w świat liczb, zarażając przy tym ciekawością i miłością do matematyki.

Grzegorz Ajdacki

Grzegorz Ajdacki

Z wykształcenia jestem geografem i przez około 10 lat pracowałem jako redaktor-kartograf w wydawnictwach, gdzie tworzyłem atlasy i podręczniki do geografii. Z zamiłowania jestem tancerzem, etnografem i regionalistą, a szczególnie interesują mnie polskie (i nie tylko polskie) tańce tradycyjne. Od 2002 r. jestem związany ze Stowarzyszeniem „Dom Tańca”. Zajmuję się niekonwencjonalnym przekazywaniem praktycznej wiedzy o kulturze. Upowszechniam tańce, zabawy, bajki i opowieści regionalne wśród dzieci, młodzieży i dorosłych w różnych częściach Polski i za granicą. Zdarza się, że jestem reżyserem przedstawień tanecznych, bywam też aktorem i choreografem. Należę do Rady do spraw Niematerialnego Dziedzictwa Kulturowego.
Ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju jestem związany od 2010 r. Uczę geografii i zajęć artystycznych. W pracy przeważnie wykorzystuję metodę dramy wzbogaconą o własne, ale oparte na tradycji, techniki przekazywania umiejętności. Staram się nauczyć dzieci i młodzież samodzielności oraz wspierać ich w niej.

 

MARTA BIERNAT

MARTA BIERNAT

Chwilowo brak opisu

Krystyna Bińkowska

Krystyna Bińkowska

Chwilowo brak opisu

Małgorzata Domaniewicz

Małgorzata Domaniewicz

Chwilowo brak opisu

Cezary Dzierzgowski

Cezary Dzierzgowski

Jestem związany ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju od września 2014 roku. Pełnię funkcje nauczyciela fizyki, informatyki i zajmuję się szkolnym sprzętem elektronicznym. Ukończyłem studia WSP ZNP o kierunku Edukacja Informatyczna i Medialna oraz APS o kierunku Pedagogika Specjalna.

Prywatnie interesuję się rozwojem technologii komputerowej, lubię obejrzeć dobry film i jak stereotypowy informatyk, grać w gry komputerowe.

Pracę z dziećmi uważam za zajęcie uczące samodyscypliny i uporządkowania. Uważam, że spędzając czas na naszych lekcjach uczymy się wiele od siebie nawzajem.

Magdalena Glińska-Kurzacz

Magdalena Glińska-Kurzacz

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, ukończyłam również nauczanie początkowe z terapią pedagogiczną.

W Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju jestem nauczycielem w klasach 1-3, prowadzę również zajęcia korekcyjno-kompensacyjne. Lubię patrzeć na to, jak moi uczniowie zmieniają się, nabywają wiedzę i prezentują nowe umiejętności. Staram się być cierpliwa, łagodna, ale również stanowcza, i konsekwentna.

W tak zwanym wolnym czasie śpiewam i gram na gitarze w scholi; współtworzę grupę osób dorosłych niepełnosprawnych ruchowo, plotę makramy, czytam książki. W wakacje wędruję z plecakiem małym lub dużym.

Jestem mamą Kacpra i Renatki..

Marcin Golc

Marcin Golc

Chwilowo brak opisu

Joanna Karfut

Joanna Karfut

Chwilowo brak opisu

Anna Kowalewska

Anna Kowalewska

Jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i terapeutą. W szkole staram się, aby moi uczniowie codziennie czuli się bezpiecznie, byli akceptowani i rozumiani.  Praca z dziećmi to wyzwanie, które każdego dnia daje mi wiele radości i satysfakcji. Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe i dlatego do każdego podchodzę w indywidualnie.  W pracę z uczniami wkładam dużo serca i staram się wprowadzać nowe, innowacyjne metody nauczania, aby w jak najskuteczniejszy sposób stymulować ich do samorozwoju. 

Jestem osoba ciepłą, otwartą, troskliwa, sumienną, ale też konsekwentną. Największym sukcesem jest dla mnie, każdy nawet najmniejszy progres w rozwoju moich uczniów. Obserwowanie ich zmian i postępów.

Magdalena Kowalska

Magdalena Kowalska

Ze szkołą jestem praktycznie związana od początku jej istnienia. Pracuje jako wychowawca, nauczyciel wspomagający i socjoterapeutka. Z wykształcenia jestem psychologiem.

W życiu prywatnym mam dwójkę dzieci i większość wolnego czasu poświęcam im. Jeśli jednak uda mi się zdobyć chwile dla siebie to największą przyjemność sprawia mi czytanie.

Paweł Koziorek

Paweł Koziorek

Ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju związany jestem od lutego 2006 roku.
Jestem nauczycielem wychowania fizycznego.
Prywatnie interesuję się sportem oraz historią.
Jestem ojcem dwójki dzieci – Julii i Pawełka.

Katarzyna Królak

Katarzyna Królak

Jestem pedagogiem specjalnym, nauczycielką w klasach I-III.

Lubię pracować z dziećmi, pomagać im w poznawaniu wielkiego świata, jakim jest szkoła. Dbam o wszechstronny rozwój moich uczniów. Wiem, że nauczanie początkowe odgrywa dużą rolę w ich wychowaniu. Ważne są nie tylko metody pracy, odpowiednio dobrane środki dydaktyczne, ale przede wszystkim miła i ciepła atmosfera w klasie oraz indywidualne podejście do każdego ucznia.

Pamiętam, że każde dziecko jest inne! Praca w szkole przynosi mi wiele zadowolenia i satysfakcji. Wolny czas spędzam aktywnie, lubię podróże-szczególnie wyjazdy nad morze, spacery po lesie i jazdę na rowerze. Mam żółwia, złotą rybkę, która spełnia życzenia i jest zapracowana jak ja.

Aldona Kujawa

Aldona Kujawa

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym i pracownikiem socjalnym. Ukończyłam także edukację wczesnoszkolną z terapią pedagogiczną.

W Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju uczę w klasach I-III i prowadzę zajęcia korekcyjno-kompensacyjne.

Jako zodiakalny Rak uparcie dążę do wyznaczonego celu, jestem troskliwa, opiekuńcza, lubię pomagać innym. Żywię głębokie przekonanie, że wspieranie rozwoju młodego człowieka to moje życiowe przeznaczenie.

Uwielbiam wycieczki z moją rodzinką i piłkę nożną.

Anna Kulczyńska

Anna Kulczyńska

Ze szkołą związana jestem od 2006 roku. Mam wykształcenie pedagogiczne i przez dłuższy czas pracowałam z osobami dorosłymi. Po odchowaniu dwójki latorośli postanowiłam zająć się tym, co znałam z zajęć praktycznych – pracą z dziećmi.

Ukończyłam kurs terapii pedagogicznej, gimnastyki mózgu, terapii czaszkowo-krzyżowej i integracji sensorycznej. Fascynuje mnie różnorodność wspomagania rozwoju dzieci. Staram się śledzić najnowsze badania nad mózgiem, to chyba najbardziej tajemnicza część człowieka.

Oprócz pracy i rodziny uwielbiam długie spacery po lesie.

Agnieszka Kułaga

Agnieszka Kułaga

Ukończyłam pedagogikę społeczną na Uniwersytecie Warszawskim i oligofrenopedagogikę na Akademii Pedagogiki Specjalnej.

Wcześniej pracowałam przez kilka lat w świetlicy środowiskowej dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych.

W Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju pracuję jako nauczyciel wspomagający oraz prowadzę terapię pedagogiczną.

Do moich zadań należy zapewnienie dzieciom opieki i zajęć po skończonych lekcjach, pomoc w odrabianiu lekcji i organizacja bezpiecznej zabawy.

Przemysław Lewandowski

Przemysław Lewandowski

Ukończyłem magisterskie studia historyczne nadające uprawnienia pedagogiczne.

Pracowałem m.in. w Muzeum Drukarstwa Warszawskiego i Urzędzie do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych. Swoje pierwsze kroki w zawodzie nauczyciela stawiałem w Szkole Podstawowej nr 275, następnie pracowałem w SP nr 314 i w SSPI nr 100 STO, by w końcu od września 2017 r. w związać się z SPWR.

Współpracuję z Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń. Jestem autorem artykułów naukowych i popularnonaukowych, a także scenariuszy lekcji.

Pod kierunkiem prof. Jana Żaryna piszę doktorat. W wolnych chwilach czytam książki, słucham muzyki oraz oglądam dobre kino. Lubię długie spacery podczas których odkrywam ciekawe miejsca.

Kinga Łon

Kinga Łon

Chwilowo brak opisu

Anna Michalska

Anna Michalska

W Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju uczę przyrody.

Otaczająca nas natura jest ciekawym źródłem wiedzy i chciałabym, aby była motywacją do poznawania jej tajemnic..Od dziecka bardzo interesowałam się biologią i tak też ukończyłam studia na Wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego. Kwalifikacje do nauki przyrody zdobyłam na studiach podyplomowych w SGGW w Warszawie. Liczne kursy i szkolenia pomogły mi w pracy z dziećmi ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi.

Praca w szkole daje mi wiele satysfakcji i motywuje do nowych wyzwań.

Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci, lubię egzotyczne podróże i przygody oraz zwierzęta, a wolne chwile pochłania mi ciekawa książka.

Małgorzata Mielniczuk

Małgorzata Mielniczuk

Z wykształcenia jestem nauczycielem wychowania wczesnoszkolnego, logopedą, terapeutą integracji sensorycznej. Doświadczenie zawodowe zdobywałam jako nauczyciel w jednym z Warszawskich przedszkoli Montessori. Cały czas staram się poszerzać swoją wiedzę biorąc udział w kursach doszkalajacych. W Szkole Wspierania Rozwoju pracuje jako nauczyciel oraz logopeda od 2020 roku. Praca w tym miejscu daje mi możliwość ciągłego rozwoju i bardzo dużo satysfakcji. Prywatnie radość sprawiają mi podróże i spotkania z przyjaciółmi.

Karolina Mieszalska

Karolina Mieszalska

Z wykształcenia jestem pedagogiem, studia magisterskie ukończyłam na Uniwersytecie Warszawskim.

Do Szkoły Podstawowej Wspierania Rozwoju trafiłam we wrześniu 2013 r. najpierw jako praktykantka studiów podyplomowych z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z pedagogiką M. Montessori. Od października 2013r. pracuje jako nauczyciel wspomagający oraz asystent ucznia ze spektrum autyzmu.

Doświadczenie w pracy z dziećmi zyskałam pracując w przedszkolu w grupie najmłodszych milusińskich oraz w szkole podstawowej.

W pracy z dzieckiem staram się wspierać je w osiąganiu niezależności. Bo jakby powiedziała M. Montessori:

„Jest mu obojętne co wiedzą inni: chce samo się uczyć, samodzielnie doświadczać, w środowisku i wchłaniać je zmysłami dzięki własnemu osobistemu wysiłkowi”- trzeba mu tylko w tym pomóc.

Uwielbiam muzykę jamajską, gdzie pasją do niej zaraził mnie mój mąż. Także każdą wolną chwilę spędzamy razem jeżdżąc na festiwale lub koncerty tej wspaniałej muzyki.

Podobno „ trzeba mieć dużo cierpliwości by się jej nauczyć”. Myślę, że mnie się to udało i między innymi dzięki temu mogę się spełniać jako pedagog, a zarazem przyjaciel dzieci.

Renata Modzelewska

Renata Modzelewska

Ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju jestem związana od początku jej istnienia. Jestem nauczycielem wspierającym i trenerem umiejętności społecznych.

 

Ida Pawlicka

Ida Pawlicka

Przez dwadzieścia lat pacowałam w czterech szkołach – w żadnej nie oferowano, moim zdaniem, pomocy dzieciom z dysfunkcjami rozwojowymi i ich rodzinom. Praca z takimi dziećmi jest ogromnym wyzwaniem, a ja lubię wyzwania! Dlatego w 2004 roku założyłam z Magdaleną Zawadzką szkołę terapeutyczną dla dzieci, które mają kłopoty edukacyjne i adaptacyjne w placówkach rejonowych. Praca z „trudnymi” dziećmi daje mi ogromną satysfakcję, a osiągane sukcesy motywację do dalszych poszukiwań.

Początkowo byłam dyrektorem Szkoły Podstawowej Wspierania Rozwoju, a obecnie uczę matematyki.

Mam duże poczucie humoru, dystans do siebie i do tego, co robię. Jestem osobą ambitną, pracowitą, kompetentną i apodyktyczną. A poza tym, jestem mamą dwójki wspaniałych, dorosłych ludzi, kocham zwierzęta i przyrodę.

Katarzyna Maria Piątek

Katarzyna Maria Piątek

Jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i terapeutą. W szkole staram się, aby moi uczniowie codziennie czuli się bezpiecznie, byli akceptowani i rozumiani.  Praca z dziećmi to wyzwanie, które każdego dnia daje mi wiele radości i satysfakcji. Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe i dlatego do każdego podchodzę w indywidualnie.  W pracę z uczniami wkładam dużo serca i staram się wprowadzać nowe, innowacyjne metody nauczania, aby w jak najskuteczniejszy sposób stymulować ich do samorozwoju. 

Jestem osoba ciepłą, otwartą, troskliwa, sumienną, ale też konsekwentną. Największym sukcesem jest dla mnie, każdy nawet najmniejszy progres w rozwoju moich uczniów. Obserwowanie ich zmian i postępów.

Weronika Płocka

Weronika Płocka

Jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i terapeutą. W szkole staram się, aby moi uczniowie codziennie czuli się bezpiecznie, byli akceptowani i rozumiani.  Praca z dziećmi to wyzwanie, które każdego dnia daje mi wiele radości i satysfakcji. Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe i dlatego do każdego podchodzę w indywidualnie.  W pracę z uczniami wkładam dużo serca i staram się wprowadzać nowe, innowacyjne metody nauczania, aby w jak najskuteczniejszy sposób stymulować ich do samorozwoju. 

Jestem osoba ciepłą, otwartą, troskliwa, sumienną, ale też konsekwentną. Największym sukcesem jest dla mnie, każdy nawet najmniejszy progres w rozwoju moich uczniów. Obserwowanie ich zmian i postępów.

Katarzyna Prasolik

Katarzyna Prasolik

W Szkole Podstawowej  Wspierania Rozwoju pracuję jako logopeda oraz nauczyciel wspierający. 
Praca z dziećmi  od zawsze była dla mnie ważna. Pozwala ona wyrażać siebie a uśmiech moich wychowanków  napędza do dlaszego działania. Zajęcia logopedyczne traktuję jako formę nauki poprzez zabawę. Radość  na twarzach dzieci to dla mnie największa radość.  Najważniejszy w pracy  jest dobry kontakt z podopiecznymi . Moja  praca jest tym czym zawsze marzyłam, czyli  połączniem  pasji z pomocą . 

Karolina Przybyłowicz

Karolina Przybyłowicz

Przygodę ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju rozpoczęłam w 2014 roku, odbywając roczny staż. Od września 2015 roku pracuję jako nauczyciel wspomagający, głównie podczas zajęć artystycznych.

Z wykształcenia jestem psychologiem. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas odbywania stażu w Fundacji Dzieci Niczyje oraz pracy w Domu Dziecka w Warszawie.

Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości i satysfakcji.

W wolnych chwilach tworzę ozdoby na głowę oraz śpiewam w chórze.

Katarzyna Rosłon

Katarzyna Rosłon

Moja przygoda z SPWR rozpoczęła się w kwietniu 2011 roku. Najpierw byłam praktykantką, a od września 2011 roku uczę języka polskiego i prowadzę zajęcia w świetlicy szkolnej.

Z wykształcenia jestem polonistką i pedagogiem specjalnym (oligofrenopedagogika i resocjalizacja). Interesuję się literaturą grozy i faktu, a także psychologią kliniczną, medycyną i filmem lat ’50.

Uwielbiam pracę z dziećmi, a ponieważ nie mam jeszcze własnych, poświęcam się uczniom SPWR.

Aneta Siłuszek

Aneta Siłuszek

Pracę w Szkole Wspierania Rozwoju rozpoczęłam jako studentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego w 2012 roku. Pełnię obowiązki nauczyciela wspomagającego w klasach I – III.

Cierpliwie wspieram najmłodszych w pokonywaniu ich trudności oraz razem z nimi cieszę się z każdego sukcesu.

Prywatnie jestem miłośniczką podróży – zarówno tych małych, jak i dużych. Wolne chwile spędzam z najbliższymi, którzy nadają mojej codzienności kolorów.

Anna Nowakowska

Anna Nowakowska

Jestem absolwentką Pedagogiki przedszkolnej i ogólnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Surdopedagogiki na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyłam studia podyplomowe ze Stosowanej Analizy Zachowania na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS.

 

Odbyłam wiele specjalistycznych kursów i szkoleń z zakresu terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Zespołem Aspergera, wspierania rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz wspomagania rozwoju grafomotorycznego i psychomotorycznego.
 
Specjalizuję się w terapii pedagogicznej dzieci z problemami rozwojowymi, emocjonalnymi i specyficznymi trudnościami edukacyjnymi (w tym z dziećmi z autyzmem i Zespołem Aspergera). Prowadzę Trening Umiejętności Społecznych, a także opracowuję strategie pracy nad zachowaniami trudnymi u dzieci.
 
W SPWR prowadzę terapię pedagogiczną, Trening Umiejętności Społecznych oraz współpracuję z psychologami szkolnymi, opracowując sposoby postępowania z zachowaniami trudnymi u dzieci.

Aleksandra Sobieska

Aleksandra Sobieska

Ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju jestem związana od początku jej istnienia.

Pracuję jako wychowawca i nauczyciel wspomagający. Prowadzę także terapię logopedyczną.

Ukończyłam psychologię kliniczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz logopedię oligofreno-pedagogikę w Akademii Pedagogiki Specjalnej.

W pracy z dzieciakami najbardziej lubię moment, w którym ze słodkich maluchów zmieniają się w mądrą, odpowiedzialną młodzież z własnym zdaniem na każdy temat.

W wolnym czasie śpiewam w chórze akademickim Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.

Uwielbiam wschodnią muzykę etniczną i chóry cerkiewne i żeglowanie po mazurskich jeziorach.

Wiosną i latem jeżdżę na średniowieczne turnieje rycerskie, gdzie można przez kilka dni żyć tak, jak ludzie kilkaset lat temu.

Jagoda Staszyńska

Jagoda Staszyńska

Nauczyciel języka hiszpańskiego

W szkole SPWR zajmuję się głównie uczeniem hiszpańskiego. Staram się zarazić uczniów swoją pasją do tego języka i kultury krajów hiszpańskojęzycznych. Na moich zajęciach uczymy się gramatyki i słownictwa, ale również malujemy, wycinamy, śpiewamy,oglądamy hiszpańskie filmy oraz gramy w różnego rodzaju gry.

Helena Szeliga

Helena Szeliga

Jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i terapeutą. W szkole staram się, aby moi uczniowie codziennie czuli się bezpiecznie, byli akceptowani i rozumiani.  Praca z dziećmi to wyzwanie, które każdego dnia daje mi wiele radości i satysfakcji. Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe i dlatego do każdego podchodzę w indywidualnie.  W pracę z uczniami wkładam dużo serca i staram się wprowadzać nowe, innowacyjne metody nauczania, aby w jak najskuteczniejszy sposób stymulować ich do samorozwoju. 

Jestem osoba ciepłą, otwartą, troskliwa, sumienną, ale też konsekwentną. Największym sukcesem jest dla mnie, każdy nawet najmniejszy progres w rozwoju moich uczniów. Obserwowanie ich zmian i postępów.

Katarzyna Szurman

Katarzyna Szurman

Jestem Asystentem Osoby Niepełnosprawnej, instruktorką rytmiki oraz instruktorką Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Jestem również muzyczką: akordeonistką i skrzypaczką. Od wielu lat działam w obszarach muzyki tradycyjnej i teatru off, współtworząc projekty artystyczne i edukacyjne. W szkole wspomagam dzieci podczas zajęć plastycznych, muzycznych i ruchowych w Pracowni Arteterapeutycznej, oraz w prowadzonym w ramach Pracowni Ogrodzie SPWR.

Jarosław Szymanek

Jarosław Szymanek

Znak zodiaku – siódmy astrologiczny znak zodiaku – Libra

Szkoła SPWR przy ulicy Toruńskiej – od września 2017 r.

Mój pomysł na bycie szczęśliwym – równowaga wewnętrzna, bliskie i ważne osoby w moim otoczeniu, zdrowie, sport, dobra książka, podróże.

Cecha, nad którą ubolewam najbardziej – pośpiech, chęć zrobienia wszystkiego w jednej chwili.

Cecha, nad którą ubolewam u innych – brak spokoju, dystansu, chamstwo.

Osoba, którą najbardziej podziwiam spośród żyjących – chwilowo brak takich autorytetów.

W swoim wyglądzie najbardziej nie lubię wzrostu i dużego nosa.

Z kobiecych zalet cenię: inteligencję, dowcip, dobry humor i piękne oczy.

U mężczyzn stawiam na: decyzyjność, odwagę w działaniu i myśleniu, odpowiedzialność.

Katarzyna Truchel

Katarzyna Truchel

Przygodę z naszą szkołą rozpoczęłam w 2007 roku.

Jestem wychowawcą w klasach I-III, terapeutą pedagogicznym, nauczycielem techniki, a także nauczycielem wspomagającym.

Praca w szkole daje mi wiele satysfakcji. Lubię przezwyciężać wraz z moimi podopiecznymi różnego rodzaju trudności, wspólnie cieszyć się sukcesami.

Po pracy spędzam czas z moją córeczką Zosią, a w wolnych chwilach (których coraz mniej 🙂 ) lubię jeździć na rowerze, żeglować, chodzić po górach.

Marcin Truchel

Marcin Truchel

W szkole pracuję od 2012 roku.

Dbam o to, aby wokół panował ład i wszystko działało.

Lubię spędzać czas z uczniami naszej szkoły. Najczęściej gramy w piłkę nożną lub ping-ponga.

W wolnym czasie lubię łowić ryby, grać w piłkę nożną i oglądać ją w telewizji.

Ostatnio większość swojego czasu poświęcam córeczce.

Joanna Zglińska-Guz

Joanna Zglińska-Guz

Jestem absolwentką studiów licencjackich z zakresu fizjoterapii na warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz studiów magisterskich na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku fizjoterapia.

Ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju jestem związana już od studiów magisterskich, kiedy to pełniłam rolę asystenta jednego z naszych uczniów. Obecnie pracuję z dziećmi jako fizjoterapeuta i terapeuta integracji sensorycznej. Prowadzę również zajęcia w swoim gabinecie terapeutycznym.

Doświadczenie zdobyte w pracy w rozbudowanym zespole interdyscyplinarnym z lekarzami specjalistami, fizjoterapeutami, psychologami, pedagogami oraz logopedami wykorzystuję dostosowując swoje podejście do potrzeb i problemów moich podopiecznych oraz indywidualizując program terapii.

W wolnym czasie lubię oglądać filmy i seriale, słuchać muzyki, a wieczorami wyskoczyć na trening kickboxingu.

Magdalena Witowska-Mrdjan

Magdalena Witowska-Mrdjan

W naszej szkole zastępuję i wspieram dyrektora od 10 lat. Jestem również nauczycielką matematyki, która z uśmiechem na ustach, poprzez zabawę wprowadza uczniów w świat liczb, zarażając przy tym ciekawością i miłością do matematyki.

Dominika Bednarek

Dominika Bednarek

W naszej szkole zastępuję i wspieram dyrektora od 10 lat. Jestem również nauczycielką matematyki, która z uśmiechem na ustach, poprzez zabawę wprowadza uczniów w świat liczb, zarażając przy tym ciekawością i miłością do matematyki.

Szkoła Podstawowa Wspierania Rozwoju