Pracownicy

Magdalena Zawadzka

Magdalena Zawadzka

dyrektor szkoły

Jestem związana ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju od początku jej istnienia jako jedna z dwóch jej założycielek i współtwórczyń koncepcji placówki.

Obecnie pełnię funkcję dyrektora szkoły, prowadzę zajęcia korekcyjno – kompensacyjne, jestem także prezesem Fundacji Wspierania Rozwoju Dziecka, która jest organem prowadzącym szkołę.

Ukończyłam Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego oraz dwuletnie, podyplomowe studia logopedyczne.

Całe moje życie zawodowe jest związane z oświatą i dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Rozumiem ich obawy i potrzeby, znam możliwości. Mam w sobie nieograniczone pokłady cierpliwości-zarówno do dzieci, jak i do dorosłych.

Jestem mamą Agnieszki i Bartka. W nielicznych wolnych chwilach lubię pływać, czytać i chodzić do kina.

Katarzyna Ziółkowska

Katarzyna Ziółkowska

wicedyrektor

Od zawsze chciałam zostać nauczycielem, jako dziecko uwielbiałam zabawę „w szkołę”.
W styczniu 2006 roku zawitałam do naszej szkoły, jako „świeżynka” po studiach .

Jestem wychowawcą, uczę matematyki i informatyki. Oprócz wiedzy i umiejętności staram się przekazywać dzieciom mój optymizm, radość i pogodę ducha. Moją pasją są komputery, praca z dziećmi i hodowla rybek akwariowych.

Kiedy mam czas lubię: poleniuchować, obejrzeć dobry film na dużym ekranie, ewentualnie ugotować coś smacznego. Wakacje spędzam zawsze na Mazurach, wśród jezior, na łonie natury.Kiedy jestem smutna albo zła (a zdarza się to bardzo rzadko), zawsze słucham Vanessy May lub po raz kolejny czytam „Małego Księcia”.

Krystyna Bińkowska

Krystyna Bińkowska

Kieruję działaniem sekretariatu tej szkoły.
Codziennie przeglądam przeróżne bazgroły.
Choć bywam złośliwa i wy o tym wiecie,
Beze mnie w tej pracy się nie odnajdziecie.
Codziennie stosy papierków sortuję,
Rachunki, przelewy – ja tego pilnuję!
Wszystko, co cenne i co wynieść da się,
Chowam w stalowej pancernej kasie.

Cezary Dzierzgowski

Cezary Dzierzgowski

Jestem związany ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju od września 2014 roku. Pełnie funkcje nauczyciela informatyki i zajmuję się szkolnym sprzętem elektronicznym. Ukończyłem studia WSP ZNP o kierunku Edukacja Informatyczna i Medialna.

Prywatnie interesuję się rozwojem technologii komputerowej, lubię obejrzeć dobry film i jak stereotypowy informatyk grać w gry komputerowe. Od 10 lat jestem związany z moją lepszą połówką-Agnieszką, a od 3 (za jej namową) z niesfornym psem Sznyclem (rasa-Boxer).

Pracę z dziećmi uważam za zajęcie uczące samodyscypliny i uporządkowania. Uważam, że spędzając czas na naszych lekcjach uczymy się wiele od siebie nawzajem.

Paulina Gano

Paulina Gano

Z wykształcenie jestem pedagogiem specjalnym i nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej. Ukończyłam też studia w zakresie terapii pedagogicznej. Z placówką na Toruńskiej jestem związana od września 2013 roku. Prowadzę indywidualne zajęcia terapii korekcyjno- kompensacyjnej, jestem również nauczycielem wspomagającym.

Magdalena Glińska-Kurzacz

Magdalena Glińska-Kurzacz

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, ukończyłam również nauczanie początkowe z terapią pedagogiczną.

W Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju jestem nauczycielem w klasach 1-3, prowadzę również zajęcia korekcyjno-kompensacyjne. Lubię patrzeć na to, jak moi uczniowie zmieniają się, nabywają wiedzę i prezentują nowe umiejętności. Staram się być cierpliwa, łagodna, ale również stanowcza, i konsekwentna.

W tak zwanym wolnym czasie śpiewam i gram na gitarze w scholi; współtworzę grupę osób dorosłych niepełnosprawnych ruchowo, plotę makramy, czytam książki. W wakacje wędruję z plecakiem małym lub dużym.

Jestem mamą Kacpra i Renatki..

Marcin Golc

Marcin Golc

Jestem psychologiem, absolwentem Szkoły Wyżej Psychologii Społecznej. Mam wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami ze spektrum autyzmu, ze szczególnym uwzględnieniem Zespołu Aspergera. W naszej szkole prowadzę warsztaty psychologiczne oraz zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych.

Nie potrafię wyobrazić sobie dnia bez wciągającej książki, muzyki rockowej i filmu.

Jestem otwarty na każdą formę współpracy z dziećmi i rodzicami. Chciałbym, aby uczniowie przekraczali próg szkoły z uśmiechem, a problemy zamieniały się w małe sukcesy.

Joanna Karfut

Joanna Karfut

Jestem anglistką i logopedą. Pracuję metodami aktywizującymi, uczę dzieci i dorosłych. Dzieci – bo lubię, dorosłych – z sympatii i zarobku.

Jestem dumna z:
– Kajtka mojego synka
-mojego mieszkania ( jest piękne chociaż woła o malowanie : )
– umiejętności radzenia sobie w każdej sytuacji ( lepiej lub gorzej…)
– jestem wniebowzięta kiedy dzieci wołają ‘ Hello Dzoana, How are you ?‘

Kocham i uwielbiam:
– mojego synka
– morze, żagle i wioskę Krasice na południu Polski
– The Clash, Coldplay, Brad’a Pitt’a, ptasie mleczko
– być nauczycielem

Marzę o:
-wakacjach nad morzem
-tablicy interaktywnej dla szkoły
-Paryżu i nauce francuskiego

Anna Kowalewska

Anna Kowalewska

Pracuję w Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju jako logopeda i nauczyciel wspierąjacy. Ukończyłam Wydział Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego, a następnie Podyplomowe Studia Logopedii i Pragmatyki Komunikacyjnej oraz oligofrenopedagogikii. Podjęłam wyzwanie, by pracować z dziećmi, które w naszej szkole odnalazły środowisko pełne życzliwości i bezwarunkowej akceptacji. Moich podopiecznych darzę szacunkiem i usiłuję dotrzeć do ich umysłów i serc, by ofiarować moje umiejętności, wiedzę, dobroć i aprobatę. Praca ta, chociaż niezwykle odpowiedzialna i trudna, jest dla mnie źródłem radości i poczucia, że daję i otrzymuję od dzieci uśmiech, szacunek, sympatię.
Jestem matką 9-latka – najjaśniejszego promyczka mojego życia. Jemu i moim uczniom tłumaczę, że PRAWDA, DOBRO, PIĘKNO to wartości, które nadają ludzkiemu życiu właściwą perspektywę.

Magdalena Kowalska

Magdalena Kowalska

Ze szkołą jestem praktycznie związana od początku jej istnienia. Pracuje jako wychowawca, nauczyciel wspomagający i socjoterapeutka. Z wykształcenia jestem psychologiem.

W życiu prywatnym mam dwójkę dzieci i większość wolnego czasu poświęcam im. Jeśli jednak uda mi się zdobyć chwile dla siebie to największą przyjemność sprawia mi czytanie.

Paweł Koziorek

Paweł Koziorek

Ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju związany jestem od lutego 2006 roku.
Jestem nauczycielem wychowania fizycznego.
Prywatnie interesuję się sportem oraz historią.
Jestem ojcem dwójki dzieci – Julii i Pawełka.

Katarzyna Królak

Katarzyna Królak

Jestem pedagogiem specjalnym, nauczycielką w klasach I-III.

Lubię pracować z dziećmi, pomagać im w poznawaniu wielkiego świata, jakim jest szkoła. Dbam o wszechstronny rozwój moich uczniów. Wiem, że nauczanie początkowe odgrywa dużą rolę w ich wychowaniu. Ważne są nie tylko metody pracy, odpowiednio dobrane środki dydaktyczne, ale przede wszystkim miła i ciepła atmosfera w klasie oraz indywidualne podejście do każdego ucznia.

Pamiętam, że każde dziecko jest inne! Praca w szkole przynosi mi wiele zadowolenia i satysfakcji. Wolny czas spędzam aktywnie, lubię podróże-szczególnie wyjazdy nad morze, spacery po lesie i jazdę na rowerze. Mam żółwia, złotą rybkę, która spełnia życzenia i jest zapracowana jak ja.

Aldona Kujawa

Aldona Kujawa

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym i pracownikiem socjalnym. Ukończyłam także edukację wczesnoszkolną z terapią pedagogiczną.

W Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju uczę w klasach I-III i prowadzę zajęcia korekcyjno-kompensacyjne.

Jako zodiakalny Rak uparcie dążę do wyznaczonego celu, jestem troskliwa, opiekuńcza, lubię pomagać innym. Żywię głębokie przekonanie, że wspieranie rozwoju młodego człowieka to moje życiowe przeznaczenie.

Uwielbiam wycieczki z moją rodzinką i piłkę nożną.

Katarzyna Truchel

Katarzyna Truchel

Przygodę z naszą szkołą rozpoczęłam w 2007 roku.

Jestem wychowawcą w klasach I-III, terapeutą pedagogicznym, nauczycielem techniki, a także nauczycielem wspomagającym.

Praca w szkole daje mi wiele satysfakcji. Lubię przezwyciężać wraz z moimi podopiecznymi różnego rodzaju trudności, wspólnie cieszyć się sukcesami.

Po pracy spędzam czas z moją córeczką Zosią, a w wolnych chwilach (których coraz mniej 🙂 ) lubię jeździć na rowerze, żeglować, chodzić po górach.

Anna Kulczyńska

Anna Kulczyńska

Ze szkołą związana jestem od 2006 roku. Mam wykształcenie pedagogiczne i przez dłuższy czas pracowałam z osobami dorosłymi. Po odchowaniu dwójki latorośli postanowiłam zająć się tym, co znałam z zajęć praktycznych – pracą z dziećmi.

Ukończyłam kurs terapii pedagogicznej, gimnastyki mózgu, terapii czaszkowo-krzyżowej i integracji sensorycznej. Fascynuje mnie różnorodność wspomagania rozwoju dzieci. Staram się śledzić najnowsze badania nad mózgiem, to chyba najbardziej tajemnicza część człowieka.

Oprócz pracy i rodziny uwielbiam długie spacery po lesie.

Agnieszka Kułaga

Agnieszka Kułaga

Ukończyłam pedagogikę społeczną na Uniwersytecie Warszawskim i oligofrenopedagogikę na Akademii Pedagogiki Specjalnej.

Wcześniej pracowałam przez kilka lat w świetlicy środowiskowej dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych.

W Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju pracuję jako nauczyciel wspomagający oraz prowadzę terapię pedagogiczną.

Do moich zadań należy zapewnienie dzieciom opieki i zajęć po skończonych lekcjach, pomoc w odrabianiu lekcji i organizacja bezpiecznej zabawy.

Przemysław Lewandowski

Przemysław Lewandowski

Ukończyłem magisterskie studia historyczne nadające uprawnienia pedagogiczne.

Pracowałem m.in. w Muzeum Drukarstwa Warszawskiego i Urzędzie do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych. Swoje pierwsze kroki w zawodzie nauczyciela stawiałem w Szkole Podstawowej nr 275, następnie pracowałem w SP nr 314 i w SSPI nr 100 STO, by w końcu od września 2017 r. w związać się z SPWR.

Współpracuję z Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń. Jestem autorem artykułów naukowych i popularnonaukowych, a także scenariuszy lekcji.

Pod kierunkiem prof. Jana Żaryna piszę doktorat. W wolnych chwilach czytam książki, słucham muzyki oraz oglądam dobre kino. Lubię długie spacery podczas których odkrywam ciekawe miejsca.

Kinga Łon

Kinga Łon

Nazywam się Kinga Łon, z wykształcenia jestem pedagogiem, animatorem kultury (studia na UW), artystą plastykiem (ASP Łódź).

W SPWR pracuję od początku działalności szkoły. Prowadzę plastykę, arteterapię, dramę – jako formę łączącą różne rodzaje ekspresji twórczej. Na Toruńskiej pracuję z dziećmi od klasy I do VI.

Różnorodne działania artystyczne realizowane z dziećmi – najszerzej mówiąc mają na celu wychowanie przez sztukę, rozwój osobowości, naukę umiejętności społecznych, regulację zachowań i emocji oraz umiejętności plastyczne, sprawność manualną – potrzebne w samodzielnym życiu codziennym.

Prywatnie mam dwoje dzieci, męża i dwa koty.

Anna Michalska

Anna Michalska

W Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju uczę przyrody.

Otaczająca nas natura jest ciekawym źródłem wiedzy i chciałabym, aby była motywacją do poznawania jej tajemnic..Od dziecka bardzo interesowałam się biologią i tak też ukończyłam studia na Wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego. Kwalifikacje do nauki przyrody zdobyłam na studiach podyplomowych w SGGW w Warszawie. Liczne kursy i szkolenia pomogły mi w pracy z dziećmi ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi.

Praca w szkole daje mi wiele satysfakcji i motywuje do nowych wyzwań.

Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci, lubię egzotyczne podróże i przygody oraz zwierzęta, a wolne chwile pochłania mi ciekawa książka.

Karolina Mieszalska

Karolina Mieszalska

Z wykształcenia jestem pedagogiem, studia magisterskie ukończyłam na Uniwersytecie Warszawskim.

Do Szkoły Podstawowej Wspierania Rozwoju trafiłam we wrześniu 2013 r. najpierw jako praktykantka studiów podyplomowych z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z pedagogiką M. Montessori. Od października 2013r. pracuje jako nauczyciel wspomagający oraz asystent ucznia ze spektrum autyzmu.

Doświadczenie w pracy z dziećmi zyskałam pracując w przedszkolu w grupie najmłodszych milusińskich oraz w szkole podstawowej.

W pracy z dzieckiem staram się wspierać je w osiąganiu niezależności. Bo jakby powiedziała M. Montessori:

„Jest mu obojętne co wiedzą inni: chce samo się uczyć, samodzielnie doświadczać, w środowisku i wchłaniać je zmysłami dzięki własnemu osobistemu wysiłkowi”- trzeba mu tylko w tym pomóc.

Uwielbiam muzykę jamajską, gdzie pasją do niej zaraził mnie mój mąż. Także każdą wolną chwilę spędzamy razem jeżdżąc na festiwale lub koncerty tej wspaniałej muzyki.

Podobno „ trzeba mieć dużo cierpliwości by się jej nauczyć”. Myślę, że mnie się to udało i między innymi dzięki temu mogę się spełniać jako pedagog, a zarazem przyjaciel dzieci.

Renata Modzelewska

Renata Modzelewska

Jestem mamą dwóch synów – Huberta i Łukasza.

Ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju jestem związana od samego początku jej istnienia, kiedy to zaczął uczęszczać do niej mój starszy syn.

Z biegiem czasu szkoła stała się moim miejscem pracy – ze zwykłego rodzica przeistoczyłam się w pomocną dłoń w sekretariacie.

Z czasem podjęłam pracę w sekretariacie gdzie moim głównym zadaniem jest dbanie o pełne brzuszki uczniów i kadry. Zajmuję się wszystkimi sprawami związanymi z obiadami.

Ida Pawlicka

Ida Pawlicka

Przez dwadzieścia lat pacowałam w czterech szkołach – w żadnej nie oferowano, moim zdaniem, pomocy dzieciom z dysfunkcjami rozwojowymi i ich rodzinom. Praca z takimi dziećmi jest ogromnym wyzwaniem, a ja lubię wyzwania! Dlatego w 2004 roku założyłam z Magdaleną Zawadzką szkołę terapeutyczną dla dzieci, które mają kłopoty edukacyjne i adaptacyjne w placówkach rejonowych. Praca z „trudnymi” dziećmi daje mi ogromną satysfakcję, a osiągane sukcesy motywację do dalszych poszukiwań.

Początkowo byłam dyrektorem Szkoły Podstawowej Wspierania Rozwoju, a obecnie uczę matematyki.

Mam duże poczucie humoru, dystans do siebie i do tego, co robię. Jestem osobą ambitną, pracowitą, kompetentną i apodyktyczną. A poza tym, jestem mamą dwójki wspaniałych, dorosłych ludzi, kocham zwierzęta i przyrodę.

Weronika Płocka

Weronika Płocka

W szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju jestem wychowawcą w klasach I-III, terapeutą pedagogicznym, a także nauczycielem wspomagającym. Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym i nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej.

Każde dziecko jest na swój sposób wyjątkowe, przez co ta praca nigdy się nie nudzi. Nikt nie pisze tak ciekawych scenariuszy, jak codzienne życie w naszej szkole.
Staram się w swojej pracy uczyć dzieciaki przezwyciężania trudności, radzenia siebie w sytuacjach konfliktowych oraz podnoszenia samooceny. Czuję radość i satysfakcję, gdy mogę służyć pomocą innym.

Na co dzień jestem mamą wspaniałego Adama. W wolnych chwilach lubię czytać książki, gotować oraz tworzyć różne rękodzieła.

„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż.” Janusz Korczak
— „Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż.” Janusz Korczak

Katarzyna Prasolik

Katarzyna Prasolik

Pracuję w Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju jako logopeda i nauczyciel wspierający.Jestem nauczycielem mianowanym, magistrem zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z logopedią.

Ukończyłam także czterosemestralne Studia Podyplomowe w zakresie logopedii ogólnej na Akademi Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Studia podyplomowe na kierunku integralna edukacja wczesnoszkolna z językiem angielskim. Czterosemestralne Studia Podyplomowe w zakresie dziennikarstwa na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Pracę rozpoczęłam w 2002 roku. Od tego czasu realizowałam swoja pasję jaką jest dla mnie praca z dziećmi. Przez wiele lat byłam nauczycielem wychowania wczesnoszkolnego, pracowałam jako logopeda w szkole podstawowej z oddziałmi integracyjnymi oraz w Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „Edukacja”.

Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości i jest dla mnie motywacją do ciągłego dokonalenia i ulepszania swojego warsztatu pracy, tak abym stawała się oraz bardziej skuteczna i mogła przekazać swoją wiedzę w sposób jak najbardziej klarowny prowadząc zajęcia logopedyczne.

Prywatnie jestem mamą Mai. W wolnym czasie lubię ćwiczyć jogę, pływać i czytać książki.

Karolina Przybyłowicz

Karolina Przybyłowicz

Przygodę ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju rozpoczęłam w 2014 roku, odbywając roczny staż. Od września 2015 roku pracuję jako nauczyciel wspomagający, głównie podczas zajęć artystycznych.

Z wykształcenia jestem psychologiem. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas odbywania stażu w Fundacji Dzieci Niczyje oraz pracy w Domu Dziecka w Warszawie.

Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości i satysfakcji.

W wolnych chwilach tworzę ozdoby na głowę oraz śpiewam w chórze.

Anna Raczyńska

Anna Raczyńska

Jestem psychologiem-logopedą z ponad dwudziestopięcioletnią praktyką w zawodzie.

Pracuję w przychodni neuropsychiatrycznej dla dzieci i młodzieży oraz w Szkole Podstawowej Wspierania Rozwoju od początku jej istnienia, czyli od roku 2004.

Wiele razy występowałam na zjazdach i konferencjach logopedycznych, prezentując swój dorobek zawodowy.

Moje prace były publikowane w periodykach logopedycznych.

Katarzyna Rosłon

Katarzyna Rosłon

Moja przygoda z SPWR rozpoczęła się w kwietniu 2011 roku. Najpierw byłam praktykantką, a od września 2011 roku uczę języka polskiego i prowadzę zajęcia w świetlicy szkolnej.

Z wykształcenia jestem polonistką i pedagogiem specjalnym (oligofrenopedagogika i resocjalizacja). Interesuję się literaturą grozy i faktu, a także psychologią kliniczną, medycyną i filmem lat ’50.

Uwielbiam pracę z dziećmi, a ponieważ nie mam jeszcze własnych, poświęcam się uczniom SPWR.

Urszula Smyczyńska

Urszula Smyczyńska

„Ktokolwiek nas spotyka od Niego przychodzi
tak dokładnie zwyczajnie, że nie wiemy o tym.”
Ks. Jan Twardowski

Moja rodzina jest dla mnie najważniejsza, mam trójkę wspaniałych dzieci, nieznośnego psa Kapsla i wiecznie młodego królika Puszka.

Wieczorami lubię czytać poezję i literaturę piękną.

W Piśmie Świętym największym sentymentem darzę hymn św. Pawła O Miłości.

Aleksandra Sobieska

Aleksandra Sobieska

Ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju jestem związana od początku jej istnienia.

Pracuję jako wychowawca i nauczyciel wspomagający. Prowadzę także terapię logopedyczną.

Ukończyłam psychologię kliniczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz logopedię oligofreno-pedagogikę w Akademii Pedagogiki Specjalnej.

W pracy z dzieciakami najbardziej lubię moment, w którym ze słodkich maluchów zmieniają się w mądrą, odpowiedzialną młodzież z własnym zdaniem na każdy temat.

W wolnym czasie śpiewam w chórze akademickim Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.

Uwielbiam wschodnią muzykę etniczną i chóry cerkiewne i żeglowanie po mazurskich jeziorach.

Wiosną i latem jeżdżę na średniowieczne turnieje rycerskie, gdzie można przez kilka dni żyć tak, jak ludzie kilkaset lat temu.

Arkadiusz Stawski

Arkadiusz Stawski

W Szkole Wspierania Rozwoju mam przyjemność pracować od 2007 roku.

Uczę języka polskiego. Z wykształcenia jestem polonistą i pedagogiem specjalnym (oligofrenopedagogika i resocjalizacja). Pracę w szkole rozpocząłem na czwartym roku studiów i tak zostało do dziś.

Nie lubię rutyny, a więc staram się, aby prowadzone przeze mnie lekcje nie były nudne.

Lubię francuskie piosenki i twórczość Agnieszki Osieckiej

”… Tak chodzić do szkół, wszędzie po troszku. Myśli i nerwy mieć w proszku …”

Sensem mojego życia jest syn Miłosz.

Helena Szeliga

Helena Szeliga

Z wykształcenia jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.

Pracuję w zawodzie od 23 lat.

Praca z dziećmi – to moje spełnione marzenie, pasja, wyzwanie
a zarazem radość i satysfakcja.

Prywatnie jestem mamą Żanetki i Oskara.

W wolnych chwilach lubię tańczyć, słuchać muzyki, czytać książki oraz wyskoczyć na zumbę.

Aneta Siłuszek

Aneta Siłuszek

Pracę w Szkole Wspierania Rozwoju rozpoczęłam jako studentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego w 2012 roku. Pełnię obowiązki nauczyciela wspomagającego w klasach I – III.

Cierpliwie wspieram najmłodszych w pokonywaniu ich trudności oraz razem z nimi cieszę się z każdego sukcesu.

Prywatnie jestem miłośniczką podróży – zarówno tych małych, jak i dużych. Wolne chwile spędzam z najbliższymi, którzy nadają mojej codzienności kolorów.

Marcin Truchel

Marcin Truchel

W szkole pracuję od 2012 roku.

Dbam o to, aby wokół panował ład i wszystko działało.

Lubię spędzać czas z uczniami naszej szkoły. Najczęściej gramy w piłkę nożną lub ping-ponga.

W wolnym czasie lubię łowić ryby, grać w piłkę nożną i oglądać ją w telewizji.

Ostatnio większość swojego czasu poświęcam córeczce.

Joanna Zglińska-Guz

Joanna Zglińska-Guz

Jestem absolwentką studiów licencjackich z zakresu fizjoterapii na warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz studiów magisterskich na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku fizjoterapia.

Ze Szkołą Podstawową Wspierania Rozwoju jestem związana już od studiów magisterskich, kiedy to pełniłam rolę asystenta jednego z naszych uczniów. Obecnie pracuję z dziećmi jako fizjoterapeuta i terapeuta integracji sensorycznej. Prowadzę również zajęcia w swoim gabinecie terapeutycznym.

Doświadczenie zdobyte w pracy w rozbudowanym zespole interdyscyplinarnym z lekarzami specjalistami, fizjoterapeutami, psychologami, pedagogami oraz logopedami wykorzystuję dostosowując swoje podejście do potrzeb i problemów moich podopiecznych oraz indywidualizując program terapii.

W wolnym czasie lubię oglądać filmy i seriale, słuchać muzyki, a wieczorami wyskoczyć na trening kickboxingu.

Grzegorz Ajdacki

Grzegorz Ajdacki

Chwilowo brak opisu

Tomasz Kudłacz

Tomasz Kudłacz

Chwilowo brak opisu

Małgorzata Domaniewicz

Małgorzata Domaniewicz

Chwilowo brak opisu

Jarosław Szymanek

Jarosław Szymanek

Chwilowo brak opisu

Scroll Up